Nuffnang ads

Monday, November 8, 2010

frust nonggeng

aku frust ler..cancel kursus SEOP last minutes without told me mmang kuang ajaq...dah la nak pegi tempat kursus 2 jauh,alih2 pegi buta jer kena balik. xpikir ker benda nie akan menyusahkan owg lain..xpaham tul aku.apa ke hal la pengurusan cm logi taik. rasanyer taik 2 lagi berguna boleh recycle balik buat baja organik..mnyampah tul aku. dah la aku pegi sowang sesat lg tersalah masuk highway lak 2.tak ker sesat berbatu2,minyak petrol aku sapa nk bayar..huh membazir betoiii..menci lah aku pas nie jgn gedik panggil aku g kursus lg klu dah xpandai nak manage betoiii2...

huh..pagi2 dah spoil mood akuu...arghhhhhhhhhhhhh menci lerrr...~~ar kan aku dah marah~~
sabar2....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...