Nuffnang ads

Tuesday, January 17, 2012

I was still difficult!!

1 day kat ofis yang kelihatan kelam kabut sikit.mana taknya,yg xbuzy pura-pura buat buzy,cover line la kononnya.....


Madam: CT!!saya mau kasi tahu sama kamu ah,kapla saya sudah mau pecah,rasa mcm mahu bunuh diri ooo
Ct: aIYO MADAM jgn la.jgn kasi saya susah la madam.
Madam: Pa hal saya bunuh diri bikin kamu susah?
Madam: Kalau madam bunuh diri,madam mybe sakit or mati.madam xde t sapa mau buat ini keje semua.madam xde susah la sy..aiyo manyak susah ooo
Madam: Huh!!kamu bikin saya lg stress saja.
Ct: Hehe sowy madam...mAdam kena sabar la k.
madam: bape lama lg sy mau sabar? saya tarak tahan lg.tiap hari sy kena buli,lg mau tahan ka.
Ct: mesti la.madam pikir madam mati manyak senang ka. madam mati lg madam susah ooo.lg terseksa taw enggak..
Madam: yela,manyak betoi jgk.Lg sy mau buat pa?
Ct: urmmmm...madam sabar saja lah. sy ada skrang,madam susah sy boleh tolong sama Madam.kasi madam senang lo.
Madam: Haiya,kamu ada lg buat sy susah lo. Saya mau resign lo
Ct: pulak!!!!!....................(Aku tetap akan susah)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...