Nuffnang ads

Wednesday, January 11, 2012

My journey just begining.



1st week dah buat aku tension. India vs Cina,Melayu tersepit tengah2x.manyak dasyat Ooh. Kalau aku di tmpat madam,apa aku mau bikin? silap-silap aku boleh nangis tak berlagu. Manyak pening itu. Memang bukan masalah aku tp aku la owg tngah 2. Aku pun teruk jugak ooo. Bila xcident nie berlaku aku manyak takut la. Kpala otak aku nie dah pikir kejadian yang ada kena mengena dengan pertumbahan darah. Bukan gugur atau mau bersalin taw.itu owg ckp bunuh-bunuh la.aduyai mintak simpang la.


Dah lah bertekak melalut entah pape. sepatutnya bertekak pasal hal keje. Yang kelakarnyer hal keje bawa kpada hal individu. Habis sangkut dengan tok wan tok nek skali. Klu xsilap dengar hal moyang pun terpalit sama. Perkara seperti itu tak sepatutnya berlaku. Pandai jer ckp kita sama-sama cari mkn tapi kenapa hal remeh punya pasal pun mahu gaduh. Haiya manyak buat owg susah hati saja.


Yang buat aku respek, Ada terselit la sikit hal agama. Itu india ada ckp pasal islam sembahyang hari jumaat. Dia ckp hari jumaat itu melayu mesti pegi masjid la. Wajib, xboleh keje itu time.Hahaha...tabit spring aku kat india nie...rasa cm nak kasi anugerah rakyat terbaik je kat dia.opsss...anugerah 2 mmang xde aku jer yang reka sndiri.


Berbalik kepada soal journey yang baru bermula. Journey sapa? Mesti la aku. Actually aku dah lama menyepi (terperasan sndiri plak). Dua bulan aku di tahan kat wad. Why??Because i'm sick. Selepas keluar wad aku still lg rest. Agak lama aku rest,aku rest plus kat wad, dekat 1 tahun aku xbuat apa. Hanya membesarkan badan yang sedia besar ni. Alhamdllah,azam tahun baru ni nak sambung bekerja balik terlaksana. Aku dah berkerja semula tp bkn tmpat keje lama...tp kat tmpat baru..Aku masih dlm prosess menyesuaikan diri. Hope i will always success and be strong for my future. Wasalammmm...................................................................................................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...