Nuffnang ads

Friday, January 13, 2012

AKU YANG SEMAKIN xbetul

pERNAH dengar tak budak bandar masuk kg jd culture shock??XPENAH dengar kan?i think mybe ada tp jarang dipersoalkan.Why?alahai jgn tanya aku pun xtahu. AKU!!!!adalah budak kg yang merantau untuk mencari rezki di negeri orang. Aku sepatutnya suka duduk kat ibu negeri yang membangun ni tp lain plak yang jd. AKU XSUKA DAN XAPY.Why??Mungkin person2x yang tersyg xde disisi. Bosan. Manusia-manusia yang bawu kenal aku mybe akan ckp and pikir aku nie kolot. Tapi aku rasa aku nie biasa-biasa ja. Member aku ajk keluar jalan-jalan. Aku xnak pegi sebab aku MALAS. eNTAH kenapa skrang ni aku rasa dah malas nak kuar jalan-jalan atau window shopping sedangkan 2 perkara yang menghabiskan duit ni lah yang aku suka dulu. Bila aku citer dengan kakak aku,dia ckp aku ada masalah jiwa kena jumpa psikitrit.BETOI KE 2????.Entah lah.angin gak satu badan aku bila dengar. xpe lah mungkin dia sndiri xsengaja...dan aku harus teruskan hidup ini. xkan nak bunuh diri plak.dosa 2................wasalam............................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...