Saturday, August 17, 2013

Awak bukan milik saya

Tak pernah aku sangka,dalam sekelip mata aje dugaan dtg pada aku.
Kadang-kadang aku menyesal tak teruskan apa yang dah terniat dihati sebelum raya ri tu..
confident level aku terlalu rendah untuk buat keputusan sendiri,akibatnya aku yang tanggung juga.

Dalam waktu yang sama,aku kehilangan orang yang aku sayang…orang yang aku percaya dia jodohku,orang yang aku yakin sayangkan aku. Semudah itu dia putuskan aku..
mungkin aku kena redha….tapi hati susah nak lepaskan..mungkin kerna sayang tu masih ada…

SUMPAH DEMI ALLAH AKU IKLAS SAYANGKAN DIA KERANA ALLAH
BUKAN KERANA NAFSU BUKAN KERANA HARTA
TP AKU SAYANG KERANA SAYANG YG TERBIT DARI HATI

Tapi rupannya ini pengakhiran cinta aku..harapan aku mahukan dia menjadi imamku dunia akhirat musnah hancur berderai..keinginan aku mahukan dia menjadi pemimpin rumah tangga aku hanyut dilambung badai…


Mungkin silap aku, lalai dan TERLALU MURAH MEMBERI CINTA

pix hiasan

5 comments:

  1. Assalammulaikum cheery, errkkk ini cerpen ker yang selalu cheery tulis tu? tapi naper isi macam kisah benar jer? I'm sorry if my question hurting you.


    yaaaa mambang tanah mambang api mambang biru air laut, tapi mambang kuning juga berkenan di hati, digi satu

    iskandarx[dot]com

    ReplyDelete
  2. sayang cheery

    benarkahh ini ?????????

    ReplyDelete
  3. Sabar yer.. Mungkin Allah nak bagi Imam yang lagi baik.
    memang sukar nak hadapi perpisahan. tapi kena cuba k~
    dekatkan diri dengan Allah.. InsyaAllah akan datang ketenangan.

    Tabahkan hati.

    ReplyDelete
  4. sabar yer cherry... dugaan Allah utk Cherry.. InsyaAllah lepas ni Cherry akan dapat yang lebih baik dari dia... cherry kena byk bersabaq yer dan sentiasa berdoa ^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...