Nuffnang ads

Thursday, September 5, 2013

Pot Luck raya 2013

Salam hari hujan kowang..eh??hahahah..hari ni pepagi nk g keje dah kena hujan…xde la basah lecun sngat tapi kelembapan la jugak kan pas tu pakai shawl main bubuh jer..lantaklah, aku peduli apa…sbb xde lelaki melayu bujang ofis aku plus owang cantik pakai apa pun cantik..xpakai pape pun cantik ..eh kau???? yang tu sebenarnya kan..Hihi

Ya aku akui sejak dua menjak ni aku suka memuji diri. Kowang tak akan paham aku, so aku nk g taw..sebab apa kowang nk taw? Sebab aku dah pegang status baru…kalo dulu it’s complicated kan? Skrang lagi complicated dan tambah satu lagi word single kat depan, so jd ‘single & complicated’.. apa?? Kau ingat  owang ber’family ajer leh complicated? No..no..no..sesungguhnya hidup ini sangat complicated.Nothing wrong with life, just human always be at fault in they life. [Apa ko merepek ni cheery??] Kan aku ckp kowang xkan paham..wokey lah ignore ajer lah…

Back to the story>>>urmm..aku nk citer apa sebenarnya yeh?? Ok mcm ni, tadi aku baca la blog cikgu azrie ke azrine tah..berpot luck raya wokey..pas tu aku tingat kat ofis aku ada jugak buat potluck raya ni dan sambut skali ngan besday cik Sofiah and haji mohktar. Sowang safety officer sowang lagi engineer  manager ke safety manager tah..xingat.. pada 26.08.2013. yeh bulan lepas, xpelah kan aku citer bulan ni pun..lex ah!!!baca sudah…

Nama pun potluck so kena bawa sendiri kan..masak sendiri kan..so menu aku tuk hari berkenaan adalah popiah ketam cheese..nama pun sedapkan sudah tentu lah sedap..yang aku yakin sedap tu sebab aku bawak habis licin ..bahahahaha..so assume aje sedap..habis citer..tutup kes!

Layan gambar sebelum aku tutup entry…peace!!!!!


sebelum mkn kena berfoto gedik dulu wokey..
semua hensem menawan kau memang de bom!!!!hihi

pas tu kita.........serbuuuuuuu!!!!!!!!!!!!


Nara xpenah terlepas pandang dari camera...

Ni ada lah makanan yang we all bedal itu hari..nak sebut pun malas sebab banyak sngat...


laksa pun ada..sedapnyerrr...!!!

Piza pun we all order for singapore staff takut gak diowang xmkn makanan melayu..
maklumlah tekak owang singapore and malaysia kan lain2x..kan..kan




Nampak tak kecantikan dan kegebuan popia ketam cheese disitu..
nampk rupa aku disitu??confirmlah aku punya kan..yang dalam bekas biru laut tu ??
tu pun xnampak..huh!

xyah nak buat pilihan,sebab semua dah berpunya..kecuali baju biru tu..single lagi
sila lah ngorat...hihi

owh,aku xde dlm pix sebab aku tukang amik gambar bukan lagi tukang gedik..
[sebenarnya rupa buruk sngat xngaku]

wokey bye.....:p



3 comments:

  1. Assalammualaikum cheery .. wah ada kenduri waaaaa tak ajak is pegi isk isk isk waaaaa

    Save22 X 2 Hiship kiss kiss kiss


    Jejak IskandarX 3.0 iskandarx.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm hari nie la kan last open house kalau nak pegi pun hehehehe.

      kiss Save22 + Hishop + Escape

      Jejak IskandarX 3.0 iskandarx.com

      Delete
  2. x de open house tapi ade pot luck raya ok lah tuh~
    kampeni sis x de nye nak wat potluck raya.. semua cina belaka.. huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...