Nuffnang ads

Saturday, December 14, 2013

Yang penting, aku tak kisah

Hye, salam hari sabtu 14/12/2013 11.25am...amik ko complete ngan tarikh & time aku describe..
bukan apa pun, just mcm nak perli diri sendiri. Dah bape lama dah mood nak berblog ke laut..
Kerja office punya pasai...menci arrrrrrh!!!!!!! xpe, sabar..yang penting aku xkisah.

Boring giler!!!..bukak blog sendiri 1st expectation " mesti ramai giler masuk blog aku ni" " pergh, mesti banyak CPUV menari-nari tiang"...pas tu senyum sampai ke telinga..*berangan

Skali bukak, blog ...wekkk:P>>>>Nak muntah hijau...apa yang ada?
yang ada hanyalah muka sari yanti yang terpenah hilang serinya..T___T
OK lah tu kan dari xde seri langsung.....
Masih ada yang datang menjenguk cheery...tima kasih banyak2x..
CPUV dah xsudi nk menari tiang di blog sari ni..eh ?? blog cheery ni...check nuff tengok CPUV semua dah credited dan jumlah terkumpul Ringgit Malaysia 0.80. Amacam?? kau ada??

Off course tak ada sebab ko banyak dari aku..jangan nak bermegah durjana dengan aku..sikit pun aku
xkisah..sebab tu rezeki kau,Alhamdullah, rezeki aku coming soon..insha Allah.

Selama aku buzy ni, aku sempat lagi perasan yang aku dah lama xupdate pasal cerpen kan??
citer Hikayat si Gadis Labuci tu dah bape lama in process tak complete-complete..
ada ke yang bosan menunggu? ke xde sapa nk tunggu?? how dare youuuu!!!!!! ^. .^

xpe yang penting aku tak kisah...sbb aku akan cuba cari idea dan ruang untuk sambung citer tu..
Aku kan cakap dulu-dulu..aku sayang kowang..ingat tak?? xingat????  ^____^

xpe, yang penting aku xkisah..

11.34am aku benti menulis dan smbung kerja untuk company...9 minit jer jenguk blog
xpe yang penting aku xkisah...bye lovely reader :D










2 comments:

  1. takpeee.. buat mana yang penting dulu.
    kalo buat keje betol2 rezeki mesti lagi berkat kan~

    ReplyDelete
  2. sempat lagi curi masa kejap jenguk blog.. hikhik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...