Nuffnang ads

Thursday, February 13, 2014

Spontaneous Thursday

Rata-rata blogger bercakap pasal spontaneous Thursday
Menjadi kebiasaan Wordless Wednesday
Anjakan paradikma sandiwara seorang insan merubah segalanya
Amboi Paradikma sangat kan???
Yang pastinya ada perbezaan, dari segi ejaan apatah lagi
Wordless Wednesday hanya gambaran bergambar
Spontaneous Thursday hanya ayat semata-mata

**hoii!! Apa ko merepek ni??

Ok…aku cantik!!! Full stop
Spontan tak??

[Siyes,makin teruk gaya penulisan aku skrang ni]


K bye

5 comments:

  1. sy pun cantik jugak. (spontan tak komen? hahaha)

    ReplyDelete
  2. Macam tantik jer macam comey jer...hehe

    ReplyDelete
  3. Hye, saya suka baca blog awak, baru-baru ni saya ada buat blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...