Friday, January 1, 2016

Salam tahun baru 2016

Alhamdulillah diberi kesempatan menghirup udara pada awal tahun 2016.
Tambah lagi satu tahun umur Kita bermakna kemungkinan ajal pun mendekat lagi setahun.

Tahun ni tak nok lah aku tanam azam bagai, tahun lepas punya azam banyak yang ke laut. Akak tak koser lah dik! Rasa dah tua pulak nak azam azam bagai.

Tapi tahun ni aku ada 2 harapan dan impian (eceh..bawu tadi ckp xnak azam kahkahkah) tapi azam dan harapan tu Ada beza kan? Yer toi,ejaan tak sama hahaha

1stly, menjadi hamba Allah yang istiqomah dan tawadhu, redha dengan ketentuan dan sabar dengan ujian Allah. 

"Kita diuji sebab Allah sayang Kita"

2nd, moga Allah temukan aku dengan imamku dan dikurniakan rezki dan zuriat.

Walaupun maybe tak layak utuk semua tu,hamba yang serba kekurangan dan banyak berbuat dosa, tapi aku tetap harapkan Allah kurniakan sesuatu yang Indah dibumi ni.

 Aduh...touching... Touchinggggg!!!
Sebelum aku menangis patblas baldi, aku nak ucapkan Selamat hari tua pada semua. Semoga tahun ni lebih Baik dan diberkati dari tahun semalam.

P/s: Tangisan adalah teman karib seorang wanita (tetiba)




3 comments:

  1. hi, menarik entri ni.. done follow, follow me back :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...