Nuffnang ads

Saturday, February 27, 2016

Ajiesyi Pregnant

Bosan pulak weekend Kali ni. Nak buat apa dan pegi mana yeh? Kawan pun takde acaner?

Mood masak-masak aku hilang since 2 week ago. Last aku Beria masak masa balik dari Cameron tu, tu pun masak sejenis jer sambal petai. Kahkahkah

Budget!! Setakat masak sambal petai apa la sangat kan. 

Now mood aku lebih kepada membaca. Ewah mood nak intelligent jer? Yer ...mood yg intelligence tapi orang nya tak, macam gatal jer lebih. Aku habiskan masa dengan baca novel love story huhu. Korang ingat apa hah?

Ada baca satu novel tu dia dpt anak kembar, so i wish nak anak kembar jgk. Ya Allah makbulkan permintaan ini. Terpengaruh dengan novel sangat nih. Korang mesti mcm pahal minah ni gedik sangat. Eh aku xkisah..sesuka Hati aku lah nak gedik pun.

Tulah noh..owang kata kalo banyak sangat membaca cerita-cerita mcm nih buat kita rasa seperti di alam fantasy. Terpengaruh dan Kita tak rasional mcm tak pijak di dunia yang nyata. Tak bagus tak bagus...baca boleh Tapi jgn berangan sangat, tu yang penting.



Ajiesyi dah mengandung...dah tentu-tentu suami dia boboi. Dah tentu-tentu Anak kembar. Kembar bape taktaw lah xg scan pulak kihkihkih



Tak tahu bape bulan tapi mcm dah besar pewut dia mcm 6 bln pewut manusia.


Eh, binatang kan bunting bape lama ek? Manusia 9 bln kan? Binatang?



Aku terharu Ajiesyi masih kenal aku..kan lama gak aku tinggal dia Kat kg kan. Aku balik kan, dia menyendeh ja Kat aku. Kalo Tido siang tu kepala letak ats lengan aku. Mcm tulah dia pun masa duduk dengan aku Kat subang. Just malam ja dia akan tido dgn qaisarah. Agak kepelikan kami hubungan ajiesyi ngan qaisarah ni. Qaisarah takut kucing, dia memang tak kan pegang atau peluk kucing pun.Kdg2 kucing lalu sebelah dia pun dia dah gelabah. Tapi tido mlm boleh tido sekali. Ini sangat pelik. Ada satu Hari tu akak aku citer, dia terjaga tengok ajiesyi tido bawah bdn qaisarah. Masa tu qaisarah tido menonggek. Dia dah wisau kena penyek ngan qaisarah ja ajiesyi tu. Kang terburai Anak kuar dari pewut kahkahkah


Okey..gua sangat boring..nak kuar merendek jab..ngeh ngeh ngeh

Bye bye


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...