Nuffnang ads

Saturday, February 13, 2016

Bajrangi Bhaijaan


Aku ni takde lah peminat Hindustan pun. Tapi movie Hindustan yang best-best aku layan jugaklah. If cerita yang entah apa-apa, yang tak habis-habis bertumbuk sebab love...cinta dihalang family..bertumbuk sebab love...bertumbuk..love..love..bertumbuk, Aku malas nak layan sangat. Dahlah scene bertumbuk pun tak logik langsung. Jentik sikit ja tiba-tiba hidung leh berdarah. Tumbuk bibir tiba-tiba leh tercampak kuar tingkap. Kahkahkah...memang tak logik tapi yang itu lah tangkap layan noh? Heee..aku paham orang jiwa dalam Hati Ada taman bunga mcm mana beb.

So movie Bajrangi Bhaijaan ni adalah Antara movie Hindustan yang berjaya menundukkan keegoan ku..eceh...hehe.
Aku salute spring pada director yang berjaya buat cerita penuh value mcm ni. Nilai yang diterapkan dalam cerita ni memang menyentuh hati wanita Ku. Eceh...ceh..ceh

Aku tiga Kali Wei repeat tngok citer ni, dan tiga Kali Jgk aku nangis sampai bengkak-bengkak Mata. Punya lah menghayati kan...tapi tak tawlah kot aku sorang ja yang emo. Aku kan kdg-kdg saiko sikit. Huhu

Okey, aku citer sikitlah jalan cerita dia. Selebihnya Nanti tengok sendiri noh.

Cerita ni kisah salman khan dari India yang Baik Hati sanggup berkorban untuk menghantar seorang kanak-kanak perempuan yang bisu pada parent dia di Pakistan. Masa tu negara India dan Pakistan krisis, so can't apply visa and passport ke Pakistan. Budak perempuan yang beragama Islam tu, terpisah dari IBU dia masa dlm train otw nak balik Pakistan. So dalam usaha nak hantar budak perempuan tu, banyak scene-scene lucu dan kiut sampai aku rasa macam nak culik budak kecik tu and salman khan sekali bwk balik Malaysia..kahkahkah


Aku bukan fall in love sangat pun dengan hero filem nih tapi suka sangat dengan watak salman and bdk kecik tu..sweet,cute,feeling in love with them. Rasa macam nak culik bdk kecik tu and salman khan sekali bawak balik Malaysia.weeeeee!!!

Aiikk? Kenapa atas tadi tulis tak fall in love pun?

Budak kecik yang pegang watak shahida and munni ni comel giler kan? Ya Allah ..Indah sungguh ciptaanMu. Rasa macam nak culik bawak balik Malaysia jer dengan salman khan sekali...hahah...okey dah mula eenoying dah tulis yang sama. Lagi eenoying buat-buat typo. Okey, balik pada cerita budak kecik yang comel tahap nak culik dengan salman khan sekali bawak balik Malaysia. Erkkk??

Budak kecik nih namanya Harchaali malhotra. Anak siapa lah dia ni. Comel sangat. Rasa macam nak culik budak kecik tu dengan salman khan sekali bawak balik Malaysia. Kihkihkih

Okey, sah habis idea tulis yang sama ni.

^_^

P/s: People in Malaysia giler diwale aku gila Bajrangi Bhaijaan.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...