Wednesday, March 20, 2013

Firewell vs Farewell


Hye kowang,
salam Rabu dan salam sejahtera..tu dia..!!!
2 hari lepas ofis aku ada buat sambutan perpisahan..
dan sangat mendukacitakan jugalah sebab staft yg nak terpisah dengan kami tu staft lama
dimana punya pengalaman dengan ofis hampir 30 tahun,,sangat rugi ofis ni kehilangan mereka.
sebab mereka umpama aset ofis ...yer kan?
Jumlah yg berhenti tu 3 orang. 2 orang staft lama dan seorang staft baru...huhu *sedih
Yang paling terkecewannya aku lah,sebab salah seorang yg berhenti tu boss aku..uwaaaa..!!!!!
Matilah aku pas ni,semua keje aku kena tanggung...
Nak nyanyi lagu ni..

Berjumpa dan berpisah..
adat manusia biasa
hilang dimata tapi dihati tidak lupa..
Berdoalah kita pada tuhan maha esa,
moga lah kelak kita jumpa dilain masa......

Ok..stop,kang banjir ofis ngan air mata aku...
sebak beb!!

















p/s: Sekian..wasalam..

7 comments:

  1. hahahahaahha.. adoihai..
    nakal sungguh.. pandai plak dia wat dialog tuh..
    bikin sis gelak terkekek2 jer.. haahhaha

    ReplyDelete
  2. gila laaaaaaa...letak bnyk2 lg k

    ReplyDelete
  3. kreatip ni siap ader dialog lagi dierang ni...eh terliur la dengan roti jala tu...

    ReplyDelete
  4. wahh dah boleh buat dialog utk drama dah ni hehe

    ReplyDelete
  5. hahahaha kelakar dialog ni sume.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...