Nuffnang ads

Sunday, January 11, 2015

Bermain dengan barang lapok


Perghhh… extreme sangat tajuk! Kali ni aku nak mengajar korang satu permainan yang boleh mengisi kebosanan korang. Bosan? Macam aku sekarang yang bosan sebosan-bosannya. Habis satu rumah aku tawaf…dengan harapan nak buang masa hahaha…

1stly make sure korang bangun lambat..bukan tido lepas subuh lah..tak bagus? Tapi berhalusinasi lepas subuh. Pe jadah plak tu??..ummm..Tak pun nak lagi berfaedah korang baca Al-quran ke, yasin ke..dapat jugak pahala.hihihi


Dalam pukul 12 mcm tu korang bangun minum apa yang patut. Lepastu rehat sekejab dengan  menonton citer komedi yang lawak sengal. Reminder!!! Sebelum mulakan permainan ni make sure korang lunch dulu. Korang dah la bangun lambat..tak sarapan pulak so kena makan dulu la ..sarapan package dengan lunch..kan jimat tu…berjimat tu amalan mulia taw.kihkihkih ^__^

Dah kenyang…selongkar barang barang lapok yang dah lama tersimpan dalam kotak khazanah Negara tahun Malaya dulu  1957..agaknya!!..kihkihkih ;D


Yeah …ini yang aku dapat..entah kurun ke berapa barang make up elianto ni..den pun dah tak hengat..
Lama sangat!!!huhu..cerminnya dan isinya pun dah disappear….entah kemana den pun tak taw.


Dah selpiaq empat belas ratus gambar syok sendiri, buat lah edit photo. Edit suka hati jantung korang. Yang penting cantik dimata korang. Banyak gambar aku selfie ni tapi tak koser nak upload semua..karang ada yang muntah hijau karang, bukan den yang susah pun. Hihihi amboi kuang ajaq!!! ;D


Dah muak main makeup-makeup, aku selongkaq album-album yang aku simpan. Banyak jugak gambar gambar lama. Best pulak aku nengok gambar lama aku. Hot sangat niihh!!..rozita cik wan pun tak se’hot aku hahahaha.


Contoh gambar ini..jangan kata bulu kaki..bulu rambut pun tak bape nak hadoo. Hadoo pun bulu halus halus aje…hikhikhik. Korang simpan lagi gambar masa baby???? owh..dalam gambar ni aku yang paling kecik tu!

^____^


Ini gambar  hot yang paling aku windu.. kalo tak silap ni trip ke KL masa aku tingkatan 4/5.
Berangan nak hot macam ni balik leh?? Hihihi

Dah lah…cukup-cukuplah tu cheery!!. Apa yang kita nak, apa yang kita harapkan insha allah kita akan dapat tapi kita kena usaha, doa dan tawakal. Moga tahun baru 2015 ni member sinar kebahagian kepada semua umat islam yang teruji pada tahun lepas. #PrayForPantaiTimur. Owh..prayForMe too  *tiba-tiba ;D



3 comments:

  1. selamat tahun baru adekk
    hakak pun baru main makeover tadi,
    tapi takdak eyeshadow.haha

    ReplyDelete
  2. uish mmg hot betul ni...jgn kata rozita che wan, sari yanti pon menangis tgk..hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...