Nuffnang ads

Sunday, August 16, 2015

Hidup baru Gaya baru kerja baru!

Tajuk macam semua serba baru ja kan? Syukur Alhamdulillah, setelah dua bulan aku tanam anggur Dan menghitung bintang-bintang di angkasa , kini aku telah diterima bekerja di sebuah company pengedar baraƱgan kosmetik. Two weeks dah aku bekerja.

Syukur sangat, so aku dah pencen Kira bintang. Hahahaha
°___°

Barang kosmetik apa? Nak order dengan aku ke hape ke next entry aku citer, insha Allah.
Tiba-tiba ayat aku macam skema, 

Dah mcm cikgu dah kehulu kehilir dengan nota pendidikan sejarah. Amboiii!!haha
Napa sejarah? Sebab aku penah bercita nak jadi cikgu sejarah tapi pergi interview personality pun leh failed. Hahaha

Memang tak kenal diri sendiri!!

1 weeks aku belajar buat kerja nih. Actually kerja yang aku dapat nih 1st experience for me. Purchasing tak Ada sangat, job scope aku more to planning. Bertabah lah aku belajar benda baru. Tapi aku suka, best sangat gained new experience nih. Harapan aku nak kerja lama Dan nak grow up Kat company nih. Bukan Dari segi fizikal derr...  tapi ilmu and experience.

Skema sikit noh..jgn nak diva sangat

Ini adalah adik yang bertanggungjawab membimbing aku dalam kerja hahaha

Kan aku cakap minah nih dah skema!!hahaha ^___^

Adik nih muda 2 tahun Dari aku walaupun aku kadang kadang tersasur panggil dia kakak, dia xkisah pun. Biasalah lah sari nih slalu perasaan muda..kihkih

Actually aku ganti tempat adik tu...so dia stay 1 week utk ajar aku. Pape pun terima kasih lah Dik, sebab benti kerja. Eh??? Hahaha. Terima kasih Dik sebab ajar hahakakkk nih...-..-

Perghh....Wei rasa kekok giler bahasakan diri kakak nih..memang tak boleh blah ..

Nih meja keje aku Dan FYI aku duduk berhadapan dengan manager. Bilik yang gelap tu bilik manager lah. Gerun sari taw!! Nak ngelat ngelat susah tuh...

Okey..see u later bye muah muah muah
@_@

P/s: perasaan tak, sari a.k.a cherry dah tukar imej. Cmner, okey tak??

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...