Nuffnang ads

Friday, August 28, 2015

welcome gift from our company


Wah...tajuk pun rasa keterujaan nya tu.
Hari nih memang sangat letih dengan keje yang melambak ditambah dengan arrangement yang problem. Kadang2 geram sangat dengan transporter nih. Kalo KO rasa KO xboleh nak handle satu2 job tu KO jgn ambik. Nih tak, semua job KO nak collect, end the end KO  unable to full fill. KO buat mcm tu, menyusahkan semua orang. Dah satu hal last minute nak kena Cari transporter lain. Company terpaksa bayar double taw utk keje desperate nih.

Ko dah kenapa cheery, mukadimah ja dah membebel hehe


Beria jer pagi tadi aku selfie dengan senyuman yang Manis bak madu kelulut, mai petang muka dah comot dengan tudung terpeleot, lengan baju sinting sampai lengan. Alahai cik ct cheery oiii....nasib Baik Ofis xde lelaki handsome hahahaha :-p



Petang sebelum balik tu aku dapat gift. Tetiba ja secretary marketing datang meja aku bagi bungkusan nih. Muka aku mula2 berkerut jugak lah kan...yelah,admirer ke yang bagi? Aku kan banyak admirers. *Coiihhh nak muntoh okey:-p

Akak tu mcm paham jer aku pelik, "KO tak payah nak berkerut sangat, ni company yang kasi, welcome gift kononnya!"

Owh OK fine!!..potong toi akak nih nak berangan sikit pun tak boleh lah..


Hah..inilah dia kandungan bungkusan yang cantik tu. Mula mula aku ingat perfume sebab cium bungkusan macam wangi ja kan....skali buka, wahhhh !!! Senyum sampai telinga. Aku suka dengan gift nih okey ....terima kasih lah aiii!! Now tak tahu lah kenapa aku sangat addicted dengan mug especially mug yang comel2. Kadang2 berejam belek mug Kat kedai tapi tak beli pun. Hahahhaa cuci mata ja lebih...Dan mug ni category comel okey. 

Ok uoll bye..perfectly you... xoxo
^ ____^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...