Nuffnang ads

Friday, March 15, 2013

Patah Tumbuh hilang berganti


Sukew disini aku ingatkan patah yg dimaksudkan tidak ada kena mengena dengan patah hati,patah seribu atau patah gigi. Yang pasti ia ada kena mengena dengan 
patah dan tumbuh..*pitam

Okey, aku merepek lagi…

Sebenarnya aku nak review kowang beg yg aku beli kat cheery shop. Niat aku beli untuk tambah koleksi tp sebaknya hajat tak kesampaian. Sebab apa tau? Sebab setiap kali aku beli brg baru brg lama mesti mogok. Dan kesannya aku punya koleksi beg yg sudah rosak dan tidak gamak untuk digayakan..dermm!!!

Klu tak caya, g lah umah mak/ayah aku. Dalam bilik aku kat kg banyak koleksi beg rosak..nak buang sayang,so jd lah sampah sarap dalam bilik.

So, aku suspek beg sehijau warna daun aku tu merajuk selepas dpt tahu aku beli beg bawu. Huh [beg pun reti majuk ke?]..entah lah..betulkan aku sekiranya aku sesat!

Oh, sebelum tu aku nak citer,aku mintak supplier guna  servis Skynet untuk hantar brg ke customer aku taw. Sesaja nak try dan percubaan berbaloi,Servis sangat tiptop uoll. Cth aku order brg hari isnin,pagi selasa bank in, pagi tu juga diowang proceed dan pagi rabu dah dpt. Sangat bgus tapi make sure kowang kena wat order hari bekerja lah. Sabtu,ahad dan cuti am dikecualikan yeh. Harga postage beza sikit dari poslaju tapi poslaju pun bagus jugak. Abg pos laju hansem dan mesra alam..i loike…kihkih..
*gedik ko.

Nampak tak kerosakan disitu?
plastik begnya pos laju tapi consigment note Skynet..terbaek lah!!!haha
1st time beg digayakan ke ofis..
Hitam yg memikat hati
*si Patah Hati

P/s: Jom leh Shooping kat kedai Cheery kowang..~click sini

8 comments:

  1. hahahahaha..
    sama cam sis~ suka simpan sampah..
    padahal dah tau henbeg tu rosak.. tapi nakkkk jugak simpan.. sebab! sayang nak buang.. hahahahahah

    ReplyDelete
  2. Sapa tak syg handbag kan, walau rosak tp semua tu ada kenangan, tu yg simpan jgk kan

    ReplyDelete
  3. wott..wott... handbag baru wooo...comel2x....

    p/s : sory baru sempat terjah sini.... jarang bw dah skang ni... kena kacau dek fikri memanjang..heee! cheery sihat?

    ReplyDelete
  4. brg lama majuk tuu hihi.

    ReplyDelete
  5. hehe..patah hati betul ni..keke..itulah riwayat hidupku.."kata beg hijau itu"

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...