Nuffnang ads

Wednesday, September 15, 2010

My new job began

My new job began.. setelah penat beraya dan ber'apy2 di kampung halaman tercinta, aku kini datang ke penang. Aku memulakan hidup baru aku disini. I want to forget all the problems and pain I've experienced first. mungkin nasib aku tidak sebaik dia, but I do believe the sky is not usually dark. Bagi aku cukup lah ungkapan maaf yang dia sms kepada aku pada hari raya pertama ri tu. Kalau dia bahagia dengan pilihan yang dia buat aku pun boleh bahagia dengan pilihan hidup aku. ckup lah aku gagal sekali xnak aku gagal selama-lamanya. Aku akan terus mencari kepuasan dalam hidup aku. Yah kepuasan dlm hidup!kepuasan dri segi kewangan, wah materialistik tul bunyi..kihkihkih..



"salam satu malaysia untuk semua rakyat malaysia"



2 comments:

  1. biarlah yang berlalu terus berlalu.. yang penting kita mesti terus maju ke hadapan..
    yang pahit itu ada manisnya..
    yang kelam itu ada terangnya..

    anis tau apa yang kamu rasa.. biarlah apa org nak buat kita mesti buktikan pd mereka kita kuat tanpa mereka.. hehehe

    selamat hari raya dear.. maaf salah silap..

    ReplyDelete
  2. thankzz anis. 10Q for u advice. i appreciate.. anis mmang sahabat yg memahami. u r special friend dear=)

    "selamat hari raya dan salam 1 malaysia"..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...