Wednesday, August 1, 2012

Duit raya 2012


Kowang tahu tak Perdana Menteri kita menjanjikan duit raya untuk Kakitangan Kerajaan? Comfirm la kowang tahu kan. Aku jer yang lambat update. Kalu tak silap aku nilai duit raya tu setengah bulan gaji dengan minimum RM500. Untungkan sesiapa yang tergolong dalam kakitangan kerajaan ni? Aku juga yang rugi..: (

Alangkah bestnyer dunia kalu aku yang dapat duit raya tu,comfirm aku raya sakan tahun ni. Siap leh buat rumah terbuka lagi. Ewah…berangan pulak. .

Berita ni menjadi berita baik juga untuk para Pesara Kerajaan sebab diowang pun terpilih dalam sumbangan duit raya ni. Memang bagus untuk diowang buat persediaan raya.

Melalui sumbangan duit raya ni menunjukkan  keperihatinan kerajaan, menghargai pengorbanan penjawat awam dalam membawa Malaysia kearah Kemajuan dan Keselamatan. Sumbangan duit Raya tersebut akan dibuat pada 9 Ogos ini.

Memang terbaik lah.. Memang kena berkawan dengan ramai penjawat awam ni..haha


P/s: Saudara aku yg kakitangan kerajaan 'wajib' kasi duit raya kat aku tahun ni..hikhik

5 comments:

  1. alhamdulillah. jaa antara yg btuah itu. hikhik....

    ReplyDelete
  2. alahai bestnyer....jaa kena lanja ni. jgn lupa buat umah terbuka besar-besaran k..hehe

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, kan :) Happy je dgr kan...hehe. w/pun zie bkn goverment servant, but my husband is. So mesti ler ada kena tempias sikit kan kan...hikss :D

    ReplyDelete
  4. Mari pau orang kakitangan kerajaan.. :)

    Pekerja swasta mohon insan dari anda :)

    www.kisahsigemok.com

    ReplyDelete
  5. dya bukan penjawat awam..xdpt bonus..:(

    jom singgah baca entry kenangan ramadhan..
    http://yayabunga.blogspot.com/2012/07/hari-ini-aku-nak-join-segmen-dari-kak.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...