Friday, June 21, 2013

Aku Tak Ganas!!

Aku tak ganas!!!![sambil geleng kepala]
ofis mate cakap aku ganas sngat..ganas sangat ke aku? tidak..tidak [geleng kepala lagi]
kita sebagai umat islam kena percaya pada qada dan qadar Allah...
sudah termaktub dalam perlembagaan hidup aku....kerusi itu akan rosak di tangan aku...

Bukan salah aku!!!!

wahahahahah {kelakar sangat la tu?]

aku xpasti apa dosa aku, kerusi leh lingkup mcm tu....
aku xpasti apa salah aku..tapi yang pasti tiba-tiba kerusi itu rosak
Tiba-tiba okey????
ulang skali lagi "tiba-tiba!"

Aku rasa kerusi tu dah tua sangat..dah hampir 30 tahun dah umurnya...[yelah kot,main agk aje..hahah]
sebab tu leh kurang power nak menampung berat tuannya yang comey ini..hikhikhik


Comey sangat k,
Hoi. ni entry puji diri sendiri ke ni?
memang pun xde sesiapa aku nak puji okey

Nak request kerusi bawu bos!!!!!!!!
plssssssss!!!!!!!!!!!!!
hehe...sempati lah dengan si tubuh comey ni..

p/s: Macam biasa,entry xde modal..sila lah boring...hehe 



3 comments:

  1. syukurrr.. patah tepi sikit jer.. jgn patah kakinye sudah~ bahaya untuk tuan dia yang cun nih..:)

    ReplyDelete
  2. xper.. leh dapat kerusi baru..

    ReplyDelete
  3. assalammualaikum cheery, hmm rasanya bukan sebab ganas kot? tapi memang struktur pembinaannya (ceewahh macam akitek la pulak) saja yang kurang mampu menampung lebihan muatan, tapi syukur alhamdulillah sebab cheery tak apa-apa kan? kalau is yang duduk rasanya dah bergegaq habih opis cheery tu dek terlentang ke blakang, hmmm.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...