Tuesday, June 4, 2013

Madu isteri ganas diranjang

Ko ingat aku nak citer pasal apa? Madu lebah? Madu tebuan? Tak kuasa aku nak citer !
Eh jab, koang tahu ke tebuan tu pe? Perghh klu kena sengat ngan tebuan tang bibir mahunya bibir montox mcm anjelina jolie. Dasatt sungguh ek? Yelah, ingat aku reka-reka citer ke? Xyah ko nak susah payah habis ribu riban cocok botox. Kan?


Meh sambung citer aku, dua tiga minggu ni aku memang ada berhajat nak beli madu asli. perghh..hajat bunyi mcm heavy sangat aje kan?..kesnya nanok bibir merah merekohhh..ceh, Buaang tebiat pe ko ni?
 Suka hati aku la!!!!

Dah lama dah hajat tu tp selalu sngat terlupa dan tak teringat. Aku rasa kalo dlm pewut aku ni ada hamba allah mahunya dia lahir air liur meleleh. Tak tercapai dek akal ku!apakah? jauh sangat mengelamun ko ni cheery! Pulang ke pangkal jalan jom!

Kan aku citer tadi nak cari madu lebah kan? Aku tak nak beli kat pasaraya semua tu,memang ada jual tapi benak aku kata xasli madu tu. Yelah kot kan? Benak aku memang memandai aje. Jadinya aku berhasrat nak cari kat pasar malam. Setakat ni tak jumpa lagi la kan.
Alkisahnya, bila dah benak,akal,fikiran dan nafsu bersatuuuuu, bergabungggg mengatakan MADU!!!MADU!!!MADU, makanya ingat sampai dalam mimpilah. Tapi imiginasi aku ni tinggi sikit, madu tu leh plak meleret citernya sampai ke kisah bermadu.

Alkisah…hehe,suka lak aku sebut word ni. Pada satu hari tu aku berjalan-jalan cari madu dengan bff aku, daripada satu gerai ke satu gerai ke dua gerai tak jumpa-jumpa yg asli seperti yg aku nak. Aku tak putus asa dan kedegilan aku mengatasi segalannya, aku terus mencari. Mencari punya mencari, tiba-tiba disatu sudut gerai aku Nampak somi aku berpeganggan tangan dengan wanita lain. Aku tilik pompuann tu, sah bukan saudara kandung dia. Aku pandang pom tu atas bawah atas bawah, dah mcm citer Hindustan duplicate yang ada spek yg boleh scan sampaikan disebalik baju tu…warghhhh,free show!!! [opss…,xde kena mengena]
Apa lagi, ko ingat aku nak tengok saja? Aku pun serbu arh, laki aku kot! Akhirnya dihadapan semua owang dia mengaku tu isteri dia maknanya madu aku wei!!!!

Arghhhh…..tidakkk!!!!!!!!!!!!!!!

Spontan, ke’gengster’lan aku pun terserlah..[rosak bahasa serah kat aku]..aku angkat kaki  terajang laki aku, dushhh!!! Dush!! [xtahu lah aku bunyi sepak cmne] skali aku terjaga kesakitan menusuk sampai ke tulang temulang. Mana taknya, rupanya lutut aku g terajang dinding bilik…adoiiiiii!!!!! Lebam gak ah tempurung lutut aku ni. Selama ni aku ingat hantu setan yang gigit lutut aku,upanya enggak! Cian hantu sentan,tak pasal-pasal kena tduh..hahaha
Actually, aku xsangka sungguh aku tido seganas itu, biasanya aku sopan nauzubillah, krok krek krokk krekk xnah bunyi. [confident giler!] xcaya g tanya omate aku, dia mesti backup aku punya.

Aku pun xtahu lah apa petanda mimpi tu. Tapi aku rasa rekaan citer dalam mimpi. Mcm aku cakap tadi, imaginasi aku ni high [xkena gaya] sikt. Tapi rugi xnampak jelas muka laki aku tu, nak tahu gak hensem ke tak,klu muka mcam aaron aziz tak ke naya aku bermadu.
Kowang pun mesti xnak kongsi laki klu laki kowang hensem cm brad pitt kan? Eleh dan dan nak payung emas, tipu lah kome! mana-mana isteri  xsanggup bermadu tu fitrah lah kowang. Tp klu ada tu maknanya bakal bidadari syurga la kowang…kan? Suka tak ..suka tak??

Aku citer ngan donat sal hal tu. Kononnya nak dia taksir mimpi aku guna ilmu bodo-bodo dia la kan. Skali taksiran dia buat aku ‘dermmm!’ satu badan aje…18sx sungguh. Dah la aku xtengok  citer ‘aku masih dara’ *eh, tiba-tiba.

Katanya:

Ganas diranjang…[watdepak!!!]

Klu dia kat depan aku,mahunya aku terajang dia laju-laju. Ewahh, berani ke aku? Dah,persetankan dia.
Kowang rasa mimpi aku ni klu dibuat telefilem leh box offices tak??kihkihkih…

Tajuk entry memang gitu. Aku rasa klu berterusan mcm ni maunya Diary aku manja ni bertukar jadi diary 18sx..hahaha…k lah bye-bye..


p/s: Aku malas nak piker sal mimpi aku, aku dah citer kan so kowang tolong aku piker leh?plsssss?????????????*wat muka cute

3 comments:

  1. madu oh madu..xpnh mkn n..cm nk try jgk la

    ReplyDelete
  2. hahahahaha.. sis kalo mimpi gittu memang jiwa kacau selagi x konfem ngan hubby.. padahal dia bukan tau pon kita mimpi ape.. hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...