Nuffnang ads

Monday, June 18, 2012

Kahwin cepat-cepat!


"selamat hari lahir yang ke 25-moga pjg umur, murah rezeki n kawen cepat2"


Tengah2x pura-pura busy mngadap computer,aku dikejutkan dengan bunyi "buzz"..alahai apa tu,,,jgn suspen..lex2x...2 bunyi email masuk la...(rasanyer bunyinya 'tong!')
aku trima email dari bff aku wish besday..alahai terharunya...mmang sngat2 terharu smpaikan tak ternangis aku kat sini...mana taknyer,bawu sngat jer aku mngadu xde owg wish besday...meraih simpati lak..

Tp terharu aku tu kejab je sbb bertukar jd 'dush'..rasa cm kpala terhantu meja...sebab ayt yg last tu 'kawen cepat2x'...haish!...terus aku mengeluh berat,seberat beban yg aku tengah pegang ni,  paperwork yg kena failing. Aku bingkas letak kertas2x tu kat atas meja,berniat nak balas mesej bff...pikir3x...tulis3x...padam balik...pikir lg..tulis...padam balik...pe nak reply ek???..pikir lg...xyah reply lah..haha dah mls nak pikir...

Sekiranya korang dapat mesej mcm ni pe kowang nak reply.????.
insyak allah,thanks??
Nanti aku kawen lah??
Relex r beb awal lg?
Takde calon ah??

atau pun korang bertindak cm aku,pejam mata jer..bukan soalan pun,sekadar wish je kot...atau biarkan korang dianggap zalim koz xreply langsung..jgn jd cm aku k,atleast reply balik ucap thankz koz that wishing...itu 'menghargai' namanya..

bye....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...