Nuffnang ads

Wednesday, June 6, 2012

TEKA TEKOK @SEMBANG SEMBANG

Entah kenapa semalam aku sikit xde mood,perasaan rasa mcm down jer,keje yg aku buat semua serba xkena.check walkie talkie pun salah..salah key in..Projek Manager pon geleng kpala dengan keje aku.siyes memalukan..so petang nyer aku buat satu aktiviti yg sedikit menghiburkan iaitu kacau owang..hahahah


Purchasing Dept: Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?


HR Dept: Bagi la a, b, c


Purchasing Dept: Alahai xleh ah,hahaha
HR Dept: Kedekut aih…xthu
Purchasing Dept: Tik idung kah kah kah
HR Dept: Kah kah kah kah…loklaqqqqqqqqqqqqq
Purchasing Dept: Hehe..


HR Dept:  Ada orang ni nak naik bas.Dia ada 50 sen saja.Tambang bas ke tempat dia nak pergi tu 60 sen.bagaimana dia nak pergi tempat tu.
Purchasing Dept: Jalan kaki lah
HR Dept: salahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Purchasing Dept: Dia xpegi la
HR Dept: Salahhhhhhhhhhhh lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


Jawpannya ialah: Dia buat muka seposen saja , 50 sen + 10 sen = 60 sen
hahahahahahahaha.


Purchasing Dept: Coihhh…dalam bnyk2x binatang,binatang apa bertelur dan beranak????
HR Dept: manusia
Purchasing Dept:  Salahhhh….Manusia bertelur ker???
HR Dept: Llki bertelur. kAlau xbertelur cam ne nk dpt bby…hihihihihi
Purchasing Dept: Pembetulan…soalan aku binatang,xde sangkut paut ngan manusia lah…huh
HR Dept: Susah la soalan hg…bg la yg sng2 ckt
Purchasing Dept: Eleh tu pun xleh teka..xsusah pun


Jwpan : siput babi-siput bertelur,babi beranak …hahaha
HR Dept: Mn aci…siput babi dgn babi kan 2 jenis binatang


Hg xckp nk 2 binatang
Purchasing Dept:Eleh..aci kat india..


ang td pun xckp muka dia ada seposen..huhu
HR Dept: Mmg la aku xckap sbb kita ni gn computer, computer mn boleh ckp,


Hahahahahaha


????????????


Aku yang nak kenakan owg,tp aku yang terkena balik..huhu cian aku...


bye......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...