Friday, September 7, 2012

Cemburu or iri hati?


emo sesangat petang ni.
Kenapa kita ada perasaan cemburu yang sesangat mendalam terhadap ex-bf?
Kenapa kita ada perasaan iri hati yang sesangat mendalam terhadap ex-bf?
Apa beza dua perkataan ni?
Sama jer kot kan? ummm..

Perasaan iri hati tu sekarang tengah menguasai aku..diri aku sendiri
Memang tak dinafikan dia dah xde kena mengena dengan hidup aku sekarang
Dan aku rasa dah memang xnak amik tahu pun pasal dia

Tapi siyes aku tak sengaja….. terbaca status fb dia jer..
terus menimbulkan satu aura iri hati ,cemburu kah aku?
Rasanya darah menyirap ke kepala otak aku sampaikan effect masam kat muka aku
Terus terkenangkan kekecewaan yang dia bg kat aku

Dia bahagia dengan kekecewaan yg dia tinggalkan kat aku
Tp aku? apa yang aku dapat?
Kenapa aku terus macam ni?
Perubahan dulu hanya sementara
Dan aku jatuh ke takok lama

Semua ni salah aku ker?
Kecewa!kecewa!kecewa!!!!xhabis2x kecewa
and than cemburu 
Itu jer yang layak aku dapat?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...