Friday, May 3, 2013

Ber 'COSTING dirumah



Selamat pagi dunia!!
Tengok korang, keje banyak sampai tak cukup tangan. sampaikan terpaksa aku siapkan costing dirumah.
Ni sampaikan bawak balik kerja ke rumah dah apa kes? huh teruk sungguh. 4 project aku kena buat costing, satu sudah siap, dua lagi terpaksa bawak balik rumah untuk siapkan. 1 lagi delay la apa lagi. project bawu aje start, so relex la dulu kan. next week insyak allah aku siapkan.

Mesti korang tertanya-tanya kan napa aku rajin sangat? aku nak citer korang sebabnya aku nak balik kg hari ni, insyak allah malam ni. doakan perjalanan aku yeh kowang?


Punyalah blur aje bijik mata aku tengok nombor-nombor ni. Rasa macam nak tersembur 4  biji mata aku [pakai spek] ni..aduhh! sakit mata aje. semalam berjaya siapkan yang project kat prai tu. project kat Bintulu punya buat hal plak. Klu nak tahu hari ni pepagi aku bangun nak cari mana hilangnya RM5 ribu plus2x kat project tu... aduh letih sungguh..wahai 5 ribu dimana kau???? 

kena cari sampai jumpa gak ni.......Bye...:)


3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...