Nuffnang ads

Wednesday, May 1, 2013

BBQ yg Osom






Ni semua story bulan lepas..Sesaja update entry untuk tatapan kowang yang merindui cheery...ngeh..ngeh..2 pun klu ada yang windu la kan. hari ni aku dapat tahu bff kat UTM ada baca blog DAM ni. malu nya aku,rasa macam nak sorok muka dalam laci aje ni...uwargghhhhh..kantoi sudah!!!!! sudahlah!! abaikan perasaan malu tu. aku lagi malu dengan diri sendiri bila bukak facebook xde arah tuju. maksudnya aku dah xleh nak bawak diri dalam facebook..ertinya aku culture shock sudah! nak dibuang akaun fb tu sayang la pulak..apakan daya simpan ajelah buat sarang semut..hehehe. t aku update produk kesihatan yeh, tunggu masa betoi2x free yeh...
bye..wasalam....


4 comments:

  1. Replies
    1. haha..klu dpt makan memang best n than lepas tu seksa,sakit perut..hahaha

      Delete
  2. syoknye.. buat BBQ ramai2 cam nih.
    BBQ kat mana nih??

    ReplyDelete
    Replies
    1. best la jgak..tambah2x dpt geng yg sporting habis..hehe.dekat apartment sunway court pjs 7/13. rumah project manager.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...