Wednesday, December 19, 2012

21 December 2012,tarikh diramal berlakunya kiamat?


Assalammualaikum..

21 December 2012,tarikh diramal berlakunya kiamat.betul ke?
Hanya ALLAH aje yang tahu!!!!
jANGAN memandai nak pikir aku cuba nak sebar ajaran sesat pulak yeh..
minggu lepas, aku sampai ofis pagi2x lagi bos aku dah inform aku pasal hal. dan hari ni dia ingatkan lagi..dia soh aku prepare macam2x..nanti electrik xde,air xde lah..dia budget leh selamat la tu dari kiamat...

MyBos: Lu tak beli barang stok makan untuk minggu ni ke?
Aku: Buat apa? Bazir aje beli banyak2x..stok magi ada ah..
MyBos: Aiyok,Lu xtakut ka, minggu depan bumi habis owh, t Lu xde benda makan macam mana?
Aku: ????? (Buat muka blur)
MyBoss: Kan wa cakap lu last week, this week dunia mau kiamat..
Aku: Owh..yeker? Madam, klu dunia kiamat of course la kita mati semua. buat apa lagi benda mkn   semua tu.
MyBos: Tapi, tak habis semua oh, ada yang tinggal juga nanti..
Aku:  Pulak???? Klu dah ada yg tinggal bukan kiamat lah.Bencana Alam namanya..
MyBos: Owh..yaka?
Aku: Yalah...mana madam dapat semua info ni?
MyBos: Ketua Agama China cakap...
Aku: Urmm....

P/S: HANYA ALLAH YANG TAHU!!!!!
WALLAHHUALAM....


6 comments:

  1. depa lagi pandai2 plak kan..ishhh..leh lak soh bli stok mkanan..hihi

    ReplyDelete
  2. hahahahaha... sabor jer lah~
    tergelak baca dialog di atas..

    betol tuh.. hanya Allah yang tahu..

    ReplyDelete
  3. hai ct cheery
    sbg org Islam wajib percaya pd hari kiamat
    tapi janganlah sampi xbuat keje lain sbb takut datangnya kiamat itu
    ye tak?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...