Nuffnang ads

Tuesday, November 19, 2013

Amukan di Villa Nabila

Selamat petang dan salam sejahtera salam satu Malaysia!
Kini, Malaysia digemparkan dengan amukan hantu Nabila iaitu yang bersangkut paut dengan villa Nabila yang terletak di bayan bay…eh..eh..bukan..bukan …yang terletak di Danga bay Johor Bahru.

Amukan ini mengemparkan seluruh penduduk Malaysia apabila hantu Nabila telah menyorok seorang daripada 30 remaja yang tidak segan silu mengziarahinya di villa. Amukan ini dipercayai atas motif malu dengan kehadiran bergitu ramai remaja itu ke villanya. Dan kemungkinan juga atas motif suka dengan salah seorang remaja itu (remaja yang dia sorok tu la). Dengan itu, masyarakat merayu kepada Nabila supaya memulangkan semula remaja yang disorok itu. Sekian berita untuk petang ini.

*Woi..klakar sangat la tu? Hantu pun tahu malu ke?

Wokey, sorry, memain jer..relex arh jangan suka sangat marah2x, sensitif2x, sentap2x…nanti cepat tua..xmao…xmao…aku nak ceriakan kowang jer yang tengah stress sal kejadian remaja hilang kat villa Nabila tu. 

Sampai sekarang dah jumpa belum ek??
yg aku taw dari blog cik arnab, budak tu dah jumpa.upanya sorok kat umah kawan dia
*ceh,bukan nabila yang sorok la!!!!!! cian Nabila xpasal-pasal kena tuduh..huh!

Aku tahu pun masa baca tajuk utama metro pagi td..baca tajuk dia, and then isi kandungan mintak abang despest tolong bacakan…bagus tak iOOL? tu bawu dikatakan wanita bekerja..newpaper pun owang bacakan. (T____T)*Nangis sangat

Sebenarnya aku dah penah terbaca pasal citer seram villa Nabila ni.. banyak versi sebenarnya..tapi dalam banyak-banyak citer yang aku dengar, aku macam leh accept satu cerita iaitu yang diceritakan oleh anak jati johor sendiri dan didengar oleh telinga si comey ni sendiri (aku la,buat heran leh) (-___-)

Ceritanya si jati ank johor macam ni, sebenarnya asalnya villa Nabila tu kepunyaan satu family berbangsa English, owang puteh lah yg namanya cristine. Asal banglO tu nama cristine Palace. Jual villa tu pada family Nabila. Family Nabila ni ada krisis sampai berbunuh. Hah, tu lah citernya. Sejauh mana ketepatannya pegi  la villa tu investigate sendiri (kalo berani) hahahaha….


Jom, tengok gambar villa Nabila tu…scary weii!!!! Xsanggup iool uool..(T_____T)









P/S: semua pix aku cilok kat blog cik arnab..dan pak google.
Nabila tu rasanya comey mcm aku gak masa muda dulu..*erkkk???

4 comments:

  1. ada hantu ker kat sini cheery? is tengok pothoshop punya gambar ader lah cuba buka gambar asal dengan psd mesti kantoi har har har.

    ikea satu

    iskandarx.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah..cheery pun xtahu..pada cheery makluk halus memang akan menumpang duduk pada rumah yang ditinggal lama..tuhan jer yg tahu!

      Delete
  2. memang kecoh betol kesah budak hilang tuh kan~
    nasib baik jumpa budak tuh dengan selamat.
    kesian 'penghuni' Villa tuh. kena tuduh sembunyikan org.
    heheheehhe

    ReplyDelete
  3. ada kene saman ngan hantu ni kang.
    hehee.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...