Nuffnang ads

Tuesday, June 17, 2014

i'm lovin' it!!!

Datang aje ofice aku dah kebulur..lapor sungguh
maklumlah semalam kan dah bermandikan peluh..-..- eh..eh kowang ni, fikir lain la tu
sekarang kan cuaca panas sangat, bahang sih!! musim el nino ke hape tah
So, Pagi aje kelaparan luar biasa sebab tu breakfast time kena big size
^___^

Aku suka sangat hash brown ni, napa entah!

Bawu aku tahu rupanya, Hot Beverage kena serve sendiri
Kalo aku taw xyah susah amik set...kat office pun ada uncang teh kot
Owh god!!! Buang masa..hahaha
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
Awas!!!Panas!!!
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
Panas la sangat!!!


Okey, saiz hidangan untuk Hash brown sahaja adalah 74g
Filet-O-Fish, saiz hidangan 139g
Saiz hidangan teh untuk 2 paket gula xsure sangat tapi berat bersih 1 paket 5g
so assume 10g
so total saiz hidangan aku amik pagi ni 223g

Ok tak?? banyak ke idok??

What ever it is, i'm lovin' it!!!
^_____^

ok lunch kang xyah makan!!
Puihhh!!! * tangan kat bahu ,mata ke atas*

3 comments:

  1. wahhhh.. kemain meriah lagi bekfesnye..
    tadi sis oder rotibakar jer kat kedai mamak.. 1 set..
    makan pon cepat2 je.. sbb dh lambat.. huhuhu.
    harap2 mampulah bertahan sampai ke waktu lunch~

    ReplyDelete
  2. wah..pepagi dah ber MC D..akak makan roti jer..huhu..

    ReplyDelete
  3. akak pun suka hashbrown die..sedap. sarapan mcd ni setahun 2-3kali je sbb otw nk gi keje xjumpe mcd pun..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...