Nuffnang ads

Sunday, June 15, 2014

Allah selamatkan kamu!, 15 June & We love Ayah!

Allah selamatkan kamu!
Allah selamatkan kamu!
Allah selamatkan Sari Yanti..eh ct cheery!!
Allah selamatkan kamu.

"Pandai ko syair untuk diri sendiri kan, cheery??"
Halloo!! penat aku menyanyi ,ko cakap aku bersyair?? 
what the fish!! penat aje taw aku buat suara Ziana Zain versi angkat kening 2 belah
owhh...Plsss lah!!!

Whatever it is, untuk pengetahuan semua hari ini hari lahir i you all,
Alhamdulillah, masih diberi kesempatan menghirup udara Allah yang best dan penuh kenikmatan ni
Pagi ni pun sempat bangun subuh, alhamdllah
sikit lagi tanduk setan nak berada diantara matahari [waktu syuruk]
Niat semalam nak membaca waktu subuh tu, tiba-tiba leh terpeleot tido pulakk
ishh...tak putus asa betoi setan menghasut manusia kan??
Astafillah..hal azimmm!!!!!
Jahat betoi setan nirojim ni....benci!!

Okeylah, sebenarnya tak ada apa yang istimewa sangat pun dengan hari lahir aku ni
balik-balik muka aku jugak yang menyemak dekat bumi Allah ni 
So, bertabah lah kowang,makluk bumi yang terpaksa berkongsi bumi dengan aku walaupun korang tak suka aku disini...*tiba-tiba sentap* T____T

"Eh, Sapa Tak suka Sari Yanti? Kami bersyukur sangat ada manusia secantik Sari yanti ni!!" ^___^

Bluekkk!!! Tak payah lah nak jaga hati aku korang, aku tak kisah
walaupun, aku lebih cantik dari sari Yanti tapi aku selalu jugak jadi perempuan yang buruk macam kain buruk...

Macam ni!!
"
"
"
"
Comey tak, kak ton???
Wakahkahkahkahkah....aku xpenah jumpa lagi perempuan secomel ni!

Okey,back to sari yanti..hahaha


Hari jumaat 13/6/2014, aku celebrate birthday aku dan ofismate aku
Kitowang buat Potluck lagi..best sangat makan ramai-ramai
Tu lah saat indah yang aku makan tak benti benti..erkkk??
macam dugong jer badan
semua aku hadap!!
Aku peduli apa...halalan toyyiban kot!!

Yup, Birthday celebration in advance !!!
Tak kisah janji leh mentedaqah..*tiba-tiba*hahahha

Kek kecik aje, ni aje yang termampu
Gaji tak dapat lagi!!harap maklum..hahaha
[Apa kena mengena ngan kek kecik????] ?____?



Tingin jugak nak sambut hari ayah..tapi ayah kita jauh nun sana
Tak pe, nak tumpang kek Fa'an!!! leh kan Fa'an?
hahahah

Alamak!! Fa'an seksi plak..
xpe, budak kecik biasa seksi pun comel!!!


WE LOVE U AYAH!!

Dari anak-anakmu yg comel! ^____^

Kata ayah,Hari-hari hari ayah!!
Maksudny, kita kena menghargai setiap hari selagi kita punya ayah
Doakan mereka dalam doa kita. 5 kali sehari!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...