Nuffnang ads

Friday, June 20, 2014

Nonsense, just ignoring something annoying!!


Hye beb, aku ni sangat sensitif sikit kalo terima email yang ada sangkut paut dengan bank ni
rasa macam, hey...can't ignore la..bank kot!!
Tah-tah dapat hadiah wang 100 ribu masuk akaun ke
dapat BMW Series ke, dapat tiket free bercuti ke paris ke, dapat kiss percuma macam rozita che wan ke..eh..eh???hihi
 kalo ignore aje kan rugi tu..

Kola betoi tu, dapat jugak aku show kat blog
Pas tu reader semua mesti jeles dekat aku..
wakahkahkahkah...^___^ (niat dah tak betoi tu)





Kowang penah dapat tak email mcm ni?? annoying sangat
Rasa macam nak lempang laju-laju hacker yang buat ni
tak ada keje lain ke nak buat, menyusahkan aje..

Banyak pulak tu aku dapat, dan setiap kali dapat dari email address yang berlainan.
Kadang-kadang susah hati dapat email mcm ni


Tapi...offismate aku cakap ignore aje jangan klik apa-apa
bahaya...penipuan semua tu
kalo betoi urusan bank, dah lama bank call handphone kita dan suruh kita
ke counter bank...tak payah nak email-email macam ni
sesuatu sangat!!!!!

T___T

Kowang semua hati-hati ok
jangan mudah terpedaya, cekalkan hati semua k

Bye..assalammualaikum !!


1 comment:

  1. ahkak tak penah dapat lagik
    pasei maybank kuyup ahkak tu
    ade seposen dua jew kot..mih3 :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...