Nuffnang ads

Thursday, June 5, 2014

Perkhidmatan Kereta sewa area Selangor 2014

As kum….sejak buat business sampingan ni kepala otak aku stress tak kena gaya sikit
Kadang-kadang emo tahap nak baling selipar kat muka sendiri T____T
Angin tak bertempat..kalaulah mencederakan diri sendiri tu satu kenikmatan yang tak terhingga umpama korek taik hidung dah lama aku buat -..-
[ko ni memang jenis yg xsopan kan cheery]

Tapi no..no..no..tak baik..tak bijak perbuatan itu yeh kenkawan! ?^____^
Berkenaan dengan sewa kete yang aku post bulan lepas tu…ramai pulak yang bertanya
Silap aku jugak sebab..tak detail information
So, entry kali ni aku nak citer detail sikit pasal sewa kenderaan ni,ok!!


Aku buat point point la senang..letih pulak nak mengeja satu satu..bahahaha ^___^
Kancil- RM50
Viva- RM70
Kelisa- RM80
Myvi SE – RM130
Persona- RM150
Alza – RM130
Van- Cikai RM100,Medium-RM250, Mewah-RM450

Rate ni adalah untuk sehari ok..hahaha (updated)

Macam biasa deposit RM300.00 untuk sebuah kereta. Dalam tempoh 7 hari [waktu bekerja] tak ada saman tak ada problem pape, wang deposit akan dikembalikan kepada penyewa ,ok..!

Sebenarnya, discount akan diberikan seandainya kenderaan tersebut disewa lebih dari 3 hari.  Perkara ni boleh dbawa berbincang sampailah anda menjadi untuk sewa..

Tetapi, sukacita dimaklumkan yang kenderaan untuk Alza dan van dah penuh sampai raya. Kalo kowang nak korek jugak soh kitowang cari memang tak dapatlah…sebab kita owang dah cari.

Entah kenapa tah Alza ni boleh jadi hot item pulak..pelik aku!!! Ramai betoi yang booking Alza ni..
Tapi kemungkinan sebab murah tapi boleh bawak maksimum 8 owang kot..kot aje lah kan…

Untuk kemudahan kowang, nak Tanya pasal service kereta, atau nak bincang pasal harga boleh msj atau kol ct cheery ok 011-23448192
Kalo rasa malu nak bincang ngan owner business ni, bincang dengan aku ok

Walaupu aku gebu gebas tapi aku tak makan orang..daging manusia ni pahit *tiba-tiba* hihi

K bye....^___^

7 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...