Nuffnang ads

Monday, September 7, 2015

eskinol now available


Okey, sejak dua hari ni sangat malas nak update blog. Tiba-tiba mood boleh pulak ke laut dalam. Now, tak leh nak kawan sangat dengan mood nih. Kita lawan diaaaaa!! Ceh...!!! Hahahah

Okey...entry Kali ni pendek jer...serious pendekkk!


Just nak inform uool stock untuk eskinol now dah available. Tu pun tak semua type eskinol Ada taw...so better wassup aku dulu utk tahu stock yeh.

Aku tau mesti ramai yang pelik Dan rasa mcm nak cekik ja ct cheery nih hahaha
Sebab segelintir customer, aku ckp kat diowg aku stop jual eskinol. Aku ckp mcm tu sebab that time aku Ada problem supplier. Regular supplier tak dapat nak supply atas faktor personal. So aku terpaksa lah Cari supplier lain. Aku pulak tak up entry pasal hal nih...pastu jenuh lah aku menjawab pasal hal nih. Sebab tu jawapan aku kasi Kat customer dah lain lain aku rasa. Hahaha sorry OK, cheery ni memang selalu senget. sorry sangat2.

After raya tu adalah gagah amik stock jugak dengan new supplier, sikit jer amik. Tapi mahal sangat pulak. So stop lah, tak nak amik lagi. 

But now aku dah amik dengan new supplier yang lebih murah. So secara tak langsung aku dapat turun kan harga eskinol. 

New price eskinol untuk semua type, size 135ml adalah RM16

Exclude antibiotic and postage yeh!!
Antibiotic tak Ada stock buat masa sekarang.

Buat masa ni, aku run eskinol size 135ml dulu yeh!

PM ct cheery 017-5433604

Serious pendek konon...dah sama panjang dengan karangan upsr dah aku rasa.

K korang..babai!! *lambai tangan*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...