Wednesday, October 24, 2012

Pasangan berhari Raya



Nak amik mood raya puasa hari tu.
sebab aku xdapat balik raya...sob2x..
waaaaaaaaa!!!!!!!!!
Rasa nak menangis tak berlagu...


 Aku sukew tengok diowang ni koz nampak nampak seiras dan secocok..

 cantik lak baju color gold match ngan red

 Muah!! Love my husband*fasha yg ckp

 umm...cute bersama

Uh!! aku suka aaron ni*hupp!! laki orang..ok reject!


p/s: aku bosan sebenarnya, kejer xde sangat..boss pun awal2x dah cuti raya

11 comments:

  1. as salam,

    bos takde tu, boleh buat xtvt bebas..slam aidil adha :)

    ReplyDelete
  2. bi la bos cik ct cheery cuti nie? yg kt sebelh 2 bukan bos ke?
    ke big boss yg kt atas 2?..

    ReplyDelete
  3. haaaaa... mai tolong sis buat keje yang tak habes2 nih.. sis dh x de mood nak wat keje neh.. keh keh keh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. leh2x..cheery tlong tengok leh la..haha

      Delete
  4. assalamualaikum CT....selamat hari raya aidiladha...:)

    ReplyDelete
  5. Salam Aidil Adha...paling suka pasangan lisa dan yusry....

    ReplyDelete
  6. zie hanya suka kat pasangan marion dan SM tu je. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...