Monday, October 15, 2012

Blog ni giler!

aku rasa blog aku ni dah temberong ah..dah lama sangat ikut aku buat keje2x giler2x ni..(blog ikut aku ke? confius kejab)
apsal ek?
mentang-mentang lah follower aku xramai, dihilangkan semuanya..dah tu mcm mana aku nak blogwalking? memang betoi2x pilih kasih..benci aku..
aku klik lain lain yang kuar..macam nak sabotaj aku jer..? sabotaj???
Ah!!! benci ah, xnak kawan dengan blog..hari ni..
Selamat tinggal bebeh ...


p/s: Pc or blog aku yg temberong ni?

5 comments:

  1. ni mesti pageview kan?pv dya tbe2 sikit..sedih gle tgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ak ..bila second time buka balik pv dia jd kosong and follower hilang..umm sabar je lah..

      Delete
  2. haha.. dengan blog sniri pon nak merajuk2 konon bagai... ahaha.. memacam perangai die...

    ReplyDelete
  3. hi,nice blog, sy dah follow ur blog,do visit mine k, skasstory.blogspot.com...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...