Wednesday, October 31, 2012

Istanbul aku datang


Assalammualaikum uoll!!!

Meh aku nak citer sikit ni, lunch time td aku ada la godek2x gossip,sini. Dan aku sikit punya tertarik dengan penampilan terbaru Lisa. Lisa????sapa tu? kakak aku!! haha…guwau2x!!retis lah sapa g. lisa rambut pendek,nampak sangat cute. Xtipu, rambut yg pendek gitu menampakkan dia sedikit chubby,okey la tu kan xde la nmpak kerimping sangat kan. ..dan memang nampak muda remaja kooo!!!ko adaaa??? Jom layan gambar dia di malam gala tayangan filem ‘istanbul aku datang’..jangan lupa tengok citer ni di pawagam berhampiran anda! Cewah!!!siap promote bagai…leh jd team Bernard Chauly ni..huahuahua!!!! berangan ko cheery!!!








p/s: Masa tengok citer Pisau cukur, leh lak aku berangan pegang watak fazura..haha..sweet tak aku?

2 comments:

  1. as salam

    best dia ek, leh gi istanbul..lisa mmg cun, hile nak dpt baby ey :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...