Saturday, May 24, 2014

Ilustrasi Unik menggunakan Bunga & Buah


Hari ni sakit kepala sangat, rasa macam nak termuntah..
syukur dah membuang toksik tadi..
rasanya kandungan toksik terlalu tinggi dalam badan..
amboi pandai plak aku, dah berotak doktor pulak!!
sakit kepala jer, toksik tinggi kan..?

Memandang kan sakit kepala yang merimaskan dan menentionkan...eh?hihi
Hari ni, i nak cuci mata untuk menenangkan kepala yang sakit
sakit kepala tapi eyes wash napa pulak kan??
xpe,mata kan duduk kat kepala skali la tu, brain wash skali..
^______^






















Cantik kan? Ilustrasi unik ini dikatakan dihasilkan oleh artis visual dari Malaysia, Lim Zhi Wei.
Sumber: amazingnara and lovelimzy




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...