Tuesday, May 20, 2014

Hawa Azizi vs Najwa Latif

Najwa Latif vs Hawa Aziz

Sama tak?? 
ko dah kenapa? nak jadi artis? 
Ofismate aku cakap gambar najwa latif tu seiras aku..dia cakap lagi mati-mati dia ingat aku la artis yang bergambar dengan Kax tu..apatah??

sejak bila pulak aku ada BFF KAX bagai ni...aku ada demok n tok ku jer, okey!
bebear yang gantung dekat kunci tu la demok..gambar atas sebelah kanan tu..
perghhh..gigih amik pix dengan kunci kete , nak caras dakwaan ofismate tu la pasal

Tak apa, statement dia tu sebenarnya lebih kepada cari pasal..
tak leh terima la tu aku lagi cantik dari najwa latif dan sari yanti..kan? *kentut*
kahkahkahkah..
 -..-




Hah,ni bawu sama..!! 
nak cakap aku comey macam meow meow la tu!!kihkih


Whatever lah!!!! Ngantukk!!!!.. -___-
aku puasa ganti hari ni.tak bersemangat pulak nak keje
dan kena behave jugak..puasa ok!!

4 comments:

  1. Puasa OK..Behave sikit...hihihihi

    ReplyDelete
  2. hehehehe.. yang gambar jelir lidah tuh memang sama.. hehehe

    ReplyDelete
  3. sama la . puasa jugak hari ni.. tak sabar nak berbuka :)

    ReplyDelete
  4. Selamat berpuasa.
    Kena lebih rajin sebab ganjaran berganda pada yg berpuasa.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...