Nuffnang ads

Monday, November 12, 2012

My baby born yesterday


Aku curi masa bersiaran hari ni untuk ucapkan tahniah buat kawan aku kerna bawu sahaja mendapat cahaya mata sulung pertama..(dah sulung,pertama pulak)..
petang semalam 11.11.12. lagi 2 hari jer nak sama dengan besday dia 13.11.12. klu tak leh sambut beday sama-sama 1 family. Owh!!xsilap aku husband dia pun bulan 11. 16.11.12 kot..
klu tak silap aku lah…(memandai je aku ni..)
Dia dapat baby lelaki,beratnyer 2.8..wow!!berat gak tu,agak mengejutkan aku koz last check doc dulu katanya anggaran berat just 2.1 jer. Alah,nama pun anggaran kan?
Tahniah dear!!!
Tahniah!!!tahniah lagi!!!
Okey,congrat pulak!!!
Jom g wusya blog dia si mummy bawu

pix pinjam google ni..

Kat bawah pulak dialog antara aku dan colleague aku, 
kami si untie yg xcited bebenor!!

Nori: k.shidah jd maklong,aku mokcu.. hang ape hawa?hehe
Aku:Aku akak comey..hahaha
Nori: Wahahahahaha....
Aku: Ahaha..aku ateh ah!
Nori: Mokcu jugak paling comel..huhuh
Aku: Wakahkahkah..(gelak guling2x)..pasannyer ko!!




2 comments:

  1. tahniah buat beliau ;D
    tumpang happyy ;D

    ReplyDelete
  2. tahniah buat ur fren. sonok taw dah ada anak sendiri. happy sgt melayan karenah si manja...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...