Monday, July 9, 2012

Khasiat Cherry


Apa yang anda rasa bila dikutuk? Soalan cepumas dari ct cheery a.k.a manja. Cukup jangan nak mengutuk aku. Suka hati aku la nickname aku Manja. Kat UTM dulu ramai yang lucu dengan nama tu. Member aku sendiri ketawakan aku. Tak patut toi. Bila aku Tanya vivien napa diowg ketawa..dia cakap lucu macam tak kena ngan aku. Huh! Tak pe lah aku redha,diowang hina fizikal aku,diorang tak layak pun panggil aku ngan nama tu. Tak kisah lah. Tapi diorang ckp diorang suka ct cheery. Sejak tu diowang call aku cheery. Xtually “cherry” merujuk pada buah but aku yang tukar ejaan pada ‘cheery’ yg bermaksud periang. Tapi sebutan tetap cherry,fikiran diowang masa panggil nama tu pun buah cherry.SO,suka hati diowang lah…

Yang penting panggilan ‘manja’ tu dari orang yang kita sayang..kan..kan..kan???weeeee……………………….


*kat Dewan Sultan Iskandar


p/s: Entry saja nak memorize balik kenangan member kat UTM.
p/s 2: Tajuk entry xde kena mengena.......

1 comment:

  1. emm.. memang takde kena mengena..hik3.. cun posing

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...