Wednesday, July 25, 2012

Tragedi Solat Terawih


Semalam aku g terawih lagi, xyah nak puji aku rajin ke apa ker okey. Sebab memang ikhlas di hati nak pegi. Maklum lah dah 6 tahun kot aku xg terawih. Tapi jangan lah ckp aku nak menunjuk pulak sebab aku nak citer jer. Saja-saja nak citer something yang buat bodyku terbahagi dua. 

Eh pe lak ni? Pe aku merepek ni. Xde macam ni terbahagi dua sebab separuh bodyku diawang-awangan dan separuh lagi di tikar sejadah. Eh aku xkusyuk ker solat? Dah,xyah nak kutuk lak…Biar Allah yang menilainya…
hahaha tajuk bedlam habiss…

Jangan cakap korang xpenah buat…..huhu

Gambar ni diambil dari blog ezlins.

Tak tahu lah aku ek,napa jadi cmtu ,tapi rasanya sebab makan banyak sangat kot. 
Lauk tak sedap pun leh makan tambah, magik kan?

4 comments:

  1. betul. kdg2 dlm smbyg la kita nk ingat itu ini... hrmm pyah nk dpt yg betl2 khusyuk kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ak kan,macam mana pun nk tersasar jugak..

      Delete
  2. imam tu pon blm tentu lg khusyuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. no komen,imam tu jer yang taw hahaha

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...