Nuffnang ads

Thursday, July 26, 2012

Sahabatku Dunia Akhirat


Aku bangun jer untuk sahur tadi aku rasa windu sesangat kat arwah sahabat aku Anis. Hope tak salah lah aku luahkan perasaan rindu tu kat sini. Tak ada niat pun nak menyakiti mana-mana pihak.

Arwah Anis sahabat aku masa kat UTM dulu. Dia baik sangat dan manja orangnya, tak pernah nak buruk sangka kat orang lain. Kat class memang kami tak rapat sangat tapi dia sahabat setia aku dalam blog ni. Selalunya dia yang banyak komen dan setia follow blog aku walaupun blog aku ni tak best pun. Dan dia xpernah lelah ingatkan aku active semula berblogging.

Selama ni aku xpernah cakap kat dia atau owang lain,tapi hari ni dalam entry ni aku nak cakap ……

AKU WINDU SANGAT KAT KAU ANIS!



Sesiapa sahaja yang baca entry ni, tak keterlaluan rasanya klu aku mintak  korang sedekahkan Al-fatihah untuk sahabat aku Anis…..



Thankz sesangat,Allah jer dapat balas keikhlasan korang…
Ni blog dia Nadzirah Aqilah.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...