Nuffnang ads

Tuesday, July 3, 2012

urmmm..XTAW nak boh tajuk


Mood aku hari niiiiiiiiiiiiiii………entah…hahaha…rasanya baik klu leh gelak cm tu. Puih kanan puih kiri…Aku nak tulis balik entry aku yang lari topic tu.Yang semalam tu..owg kedah cko kelmarin punya tu. English language ckp yesterday…ha paham pun kena speking English jugak!!..huhu..(ckp sowang2x lg)..

Pic amik dari google.

Sebenarnya mood aku semalam memang xbaek,mcm yg aku ckp rasa serba xkena..something yang missing kot ker aku missing someone.????  Tak lah..xde kena mengena pun. Aku selalu mcm tu. Susah la nak citer,xde sesiapa yg akan memahami..balik2x aku jgk kena faham sndri…so better aku merapu je..

Semalam bos aku memang buzy,banyk keje dia kena buat.Bukan keje dia pun dia yang buat.Rajin kan dia?? Hah jgn xtaw rajin dalam keterpaksaan tu..huhu..So bila dia bnyak keje automatikly dia akan rasa tertekan dan bila dia tertekan tempias kena kat aku la…Mulut propek..propek xbenti…aku yg tadah telinga ni sakit la.semua segala tok nenek sakit,sakit otak,sakit telinga,sakit mata,sakit organ plus sakit nak buang air kecik..hehe..selagi dia xbenti selagi tu aku akn terus ulang alik g toilet. (Padahal saja je mls nak dengar bebelan)..

Dan disebabkan bebelan tu la…kot! Aku rasa ‘down’.semua benda aku nak angin,smpaikan boss soh aku bwk brg2x naik ke Jackie pun aku leh angin,acoih..mcm aku lak bos..tp bos aku xmarah pun,lastly dia yang bwk brg2x tu naik..kejam ak aku??

Aku tahu korang nak ckp aku kejam..(budget ramai reader)..tapi aku xsengaja. Aku klu angin menguasai minda, aku lupa level aku kat mana..sowy boss…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...