Nuffnang ads

Tuesday, July 24, 2012

Juadah berbuka korang vs aku

Menjelma jer bulan ramadhan macam-macam persiapan yang umat islam didunia buat kan? Ada yang 1 week sebelum puasa lagi dah buat persiapan. Sangat bersemangat tu. Kalau korang tanya aku,pe persiapan aku dah buat? Nothing! Zero!. tu lah yang aku mampu jawab. Selama aku hidup dari kecik sampai lah ke besar panjang ni, mak/ayah aku yang uruskan bab persiapan termasuk lah persiapan raya. Aku just siapkan diri tuk makan bila dah sampai time berbuka. really pathetic..
dan klu nak tahu dis years 1st years aku berpuasa tanpa family disisi... 

Ni korang punya juadah berbuka..mewahnyer korang!


Ni aku punya juadah berbuka..simplenyer aku.
mak!!!nak balik!!!!!!uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

Okey la tu kan dari takde langsung kan. Aku pikir before raya ni aku nak juga balik berbuka ngan family. klu diizinkan aku tak nak mizz pun berbuka ngan family,even 1 hari pun xpe janji memorize berbuka dengan family tu ada..kan..kan...

P/s:  Xcually gaji blum dapat that why la juadah berbuka aku simple mimple......(bak sini gaji korang sikit)huhu...

3 comments:

  1. alolo.. xpe nnti dapat gaji makan sedap2.. btw ni pon dh sedap pe..

    ReplyDelete
  2. saya pun berbuka simple-simple je...yang penting tak membazir :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...