Nuffnang ads

Friday, July 27, 2012

Fesyen Hijab 2012


Assalammualaikum…

Rasanya para wanita diluar sana dah sedia maklum yang gaya pemakaian hijab dan tudung sekarang dah pelbagai. Kalau dulu xbanyak sangat teknik yang kita tahu buat.yang aku tahu teknik lilitan sampai terbelit-belit leher,teknik simpul reben, teknik maen letak jer dan teknik rama-rama (ker kupu-kupu)…entah lah.

Tapi dah berpuluh-puluh dah teknik dekat 30 teknik atau lebih yang dikenal pasti sekarang (aku teka jer).. so para wanita sekarang dah tak perlu memberi alasan untuk bergaya . Boleh pilih jer gaya lilitan yang sesuai  dengan diri…Kat bawah ni aku nak ajak korang cuci mata hijab2x yang chantek, stylisto and trendy gitu… Leh la pilih style macam mana kowang nak pakai raya nanti..i loike..

Hijab-hijab yang digayakan Natasha Hudson, Yatt Hamzah dan Diana Amir ini daripada Luvstylista sementara Tudung yang digayakan Lufya daripada Elfizz Scarves.




















7 comments:

  1. mmg canik..tp kene tengok bentuk muka jugak

    ReplyDelete
  2. btul tu..skrang ni bnyak teknik..klau dulu biase2 je..

    ReplyDelete
  3. retis pakai apapun comeyy kan?? belit mcm gaya pon org akan ikut...hehe

    ReplyDelete
  4. macam2 lah gaya yg ada.. buat pening jer

    ReplyDelete
  5. Sarat sangatlah rasa setengah tu. Kita lebih selesa dengan tudung bawal heheh

    ReplyDelete
  6. saya selalu 1 jenis gaya je yang saya buat..x reti sgt nak experimental part hijab ni..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...